February 12, 2010

cerita lama

cerita ni dah lama, tapi teringat time driving tadi..

awal Februari bulan ni, sepupu aku kawin kat Penang, aku tak ikut pegi sana, tapi parents aku dengan famili dari Johor ikut pegi sana..masa famili Johor tu singgah KL, dia orang bising-bising la..bising pasal anak-anak dia orang plak yang kahwin sekarang..

masa dia orang borak-borak tu aku lalu la depan makcik-makcik aku ni..keluar la plak satu ayat yang ngeri untuk di dengari...

"Hah! Anip lepas ni turn awak plak.." kata makcik 1

"Betul tu, lepas ni Anip la plak.." kata makcik 2

jawapan pantas dari aku..

"Heh..hehehe" sambil tersipu-sipu malu..

hahahahaha..ada ke tanya pasal aku nak kahwin biler?lambat lagi rasanya aku nak kahwin..ada beberapa perkara yang perlu di lengkapkan dalam hidup aku ni before aku terfikir benda tu...

anyway, esok aku nk pegi Kuantan lagi, and you guys know bile aku ke Kuantan je mesti merasai makanan-makanan yang mengemukkan di sana..hahaha..

till then, au revoir

No comments: