November 5, 2007

no im not...

entry kali ni tak tau nak letak dalam kategori mane..

selama aku idup nie..takde ape yang lebih penting dari perhubungan..bagi aku la..i said perhubungan tu dalam konteks yang sangat luas...frens..God...parents..teachers...and many more..

tapi kadang2 kita tak dilahirkan dengan semua tu...sometimes kita dilahirkan tanpa rasa sayang parents,tanpa kawan2 yang setia...kita yang sudah dilahirkan sempurna ni sepatutnya rasa bersyukur kan?

sometimes i think about all things in life..i always daydream about this..i have everything that i have longing for...a great parents,nice loyal frens and a gud relationship wit the almighty...

tapi nape aku still rasa alone?kadang2 terasa takde sape yang memahami..and terasa takde sape yang ade disisi aku ni bile aku perlukan..

pernah sekali soalan seperti "kenapa aku terasa begini?" muncul..why?i dun noe why..

my frens have their own problems..the parents that i love will never understand me..God listen but he always answer in such mysterious way...

maybe aku jer yg emo....sampai satu saat..aku pendamkan je perasaan tu..and aku tau takde guna kalo terus rasa mcm tu.."its stupid!!"...thats why i told myself...and i keep telling myself that..

no im not depress and stress or anything near...this is what i said wat a human would feel sometimes..i wonder how i ever survive this far...

thank God skrang musim exam..at least i have something to keep me busy..

anyway..u guys agak2 ni dalam kategori ape?i let u decide..

6 comments:

affanazami said...

erm, anep, ko sepi ke wei?
tak cte pun kat aku
kalo tak kite leh same2 meratapi kesepian.
huhu..
i dun know bout tis kanda category..
ade ke?
ure not depressed, not stressed out..
tp sepi?
urm,
loneliness?
or
longing for relationship?

Haniff said...

nah..just being my emo self..but i do have an idea..aku ingat nak kuar beramai2 la..u,me,ayol ngan seri..hows tat sound?

affanazami said...

im so in! muahahha. nak ke si ayol tu kuar ngan aku?
ayol ni pemakanan high standard sket!
muahahha

Haniff said...

ahahaha..tak la...dia choosy sbb dia dah rasa almost every fud u can think of

affanazami said...

aku pasti die takpnah makan makanan terengganu yg femes serta kueh mueh TRADISiONAL MELAYU! muahhaa

Haniff said...

aku pasti ko pun blum..aku pun blum..seri pun blum..jiran ko ngan jiran aku pun blum..hahahaha