February 11, 2008

blabbering jer..

hei hei hei(mcm DJ radio mane ntah)

arini aku berborak panjang dgn fid(kwn jabatan aku)..aku baru tau yg dia ni byk betul masalah famili..tp bukan dia yg bermasalah..sedara2 dia..hehehe

tapi aku taknak la tulis kat sini...sian plak nanti..just sekadar nk btau yg idup dia ni penuh drama..kecik2 je dah berdrama..hahaha

oh ye..fid nk kawin masa umur dia 25!!so meh kita ramai2 doakan dia kawin umur tu gak...ok?

so ape nk tulis dlm nie..tak tau lagi..takde idea..sekali sekala blank ni tak masuk akal gak..

oh ramai gak demam last week...seri,aneesa..my sis...sian..tak sangka..kalo aneesa tu maybe body dia terkejut main handball..seri ni plak ade kwn2 yg saiko..so dia naik tensen..my sis ni plak mengada jer lebih..hahaha(mulut jahat)

i think my sis would love to meet them..hahaha..oh dgn ayol dgn jaja skali..sbb my sis suka mkn..dia org pun suka mkn..ok la tu..hahaha

oh ye..aritu ade satu post psl izzati kan..kwn yg jumpa kat KFC tu..ah..kalo nk tau dia ni sape..pegi kat blog aneesa..kat situ ade gambar dia..dgn shida!!hahahaha

smlm ade msg ifa(kwn dari kolej,pernah jd skandal)...dia tak bls,sampai la pagi nie..dia ckp yg dia takde kredit..baru topup,tp smlm aku suruh farid(kwn geo ngan kwn ifa)try msg dia mlm smlm..saje test,bleh la plak!!hahaha..tipu je ifa nie...

kalo tak sayang..ckp tak sayang(emo)

okla..aku nk buat tag..sbb affan dah tag aku..aku tak tau nape aku di tag..tp since dah di tag..so kena la buat..

1.affan
2.ayol
3.niza
4.aneesa
5.seri

yg di tag tu mesti la tag 5 org(harap2 cukup la..)okla..daaa

p/s:aku ade test esok!!!waaa!!!

2 comments:

Breathing.In.Luxembourg said...

alamak gila kantoi ifa!

after this I HAVE TO berhati2 ;P ;P

Anonymous said...

mu silap