February 24, 2008

man are from mars after all..

i met a fren of mine..a male fren..we did promise to see..pastu dia blanja..so takkan nk tolak rezeki kan?hehe

and it was but a short conversation..because i have to be home by nite..so tak lama sgt jumpa..

tp time kita org jumpa tu..i ask some questions yg mmg aku tau dia ade jawapnya..sbb dia ade pengalaman dlm bab2 mcm nie..

i ask him about love and life..kita org kenang balik la..its really stupid..i know now dia ade gf..and a very cute one too..lucky him..

aku tanya.."ko rasa laki berubah ke bila ade pmpuan dlm hidup dia?"

and dia jwb.."yes..aku rasa akan berubah..tgk jela aku nie..dulu mane suka dress up bodo2 mcm nie..ni sume keja awek aku la.."

aku ketawa..aku tau tu jawapan dia..aku tanya lagi.."ko rasa laki ke pmpuan yg lebih menghargai satu relationship tu?"

dia tak paham..tp dia jwb gak..dia kata.."aku rasa dua2 pun sama..tp kalo dh betul2 in luv..i think guys would be more vulnerable..yela..laki ni kan keras..skali dah couple..cair la.."

aku paham jwpan dia..tiba dia tanya aku nape aku asyik tanya soklan nie..aku kata la saje..takkan la nk luah perasaan kat guys kan(EGO BEB!!!)

im surprise dia answer jawapan tu dgn senang..aku rasa betul la bile org ckp..a women is men's weakness...

aku tanya dia.."kalo ko tau awek ko curang dgn ko..ko sanggup tak dgn dia lagi?"

jwpan dia plak.."bro, kita laki la..kita mesti lemah kt pmpuan..sekeras mane kita pun..tp kalo dia curang..aku still tak suka..sbb tu aku seboleh2 cari yg setia bro..tp bukan senang kan?"

hmm..betul..bukan senang..

what i get from about 2 hours conversation dgn dia?mcm2 info..so aku nk gali lagi benda nie...aku tanya some of my male buddies(yg takkan baca blog aku..huhu)

most of them said yg they do change when they made a girl..secara halus dia org berubah..sometimes they change forever..sometimes for a while..tp dia org mmg akui..a girl can change a men's life..

and dia org ckp lagi..yg today's guy tak mcm dulu..kita org lagi sensitive and more understanding of what women want..if we would ever had a fight,we would be the one yg minta maap..regardless of their ego..or sape start dulu..

aku saje nk tulis nie..i thank them sebab layan karenah bodo aku nie..hehehe

later

3 comments:

Anonymous said...

what if love of man between man? will it be vulnarable?

(matilaa aku ttibe ty soklan gni) haha

Haniff said...

hahaha..aku still tak menyokong a man who love another man..

satu,agama larang
dua,Allah larang
tiga,Nabi larang
empat,it just gross!

Breathing.In.Luxembourg said...

hmmmm..