July 1, 2008

last post of reminiscence

ok..now untuk surat-surat lain dalam gambar before post pertama tu

did u guys notice this big gambar of me in the middle?mesti punye kan?this was given to me by my close fren kat singapore...farhanah..ade dalam list blog tu..

so what about her?she's a real life saver when i was in PASUM dulu...i was sort of a trouble kid back then..i had so many problems involving my feelings that i need someone to talk to,but cannot give me a slap or any kind of face expression..hahaha..so i met her through fath(yg masuk akademi nasyid tu)

im glad i met her,because without her i would probably die well...i won't die,but i would probably thinking of dying..hahahaha

ok,next story plak pasal gambar kat bawah nie

ni plak dari my closest fren kat malaysia nie..nabila..i think i wrote about her dalam ni?oh ye psl the girl yg aku peluk time bulan puasa dulu..ada-ada..pegi la check balik..

sampai skrang dia still kawan aku yang paling aku rindukan and respect...takkn aku lupa skandal-skandal time skola dulu,and macam-macam lagi perkara yang tak patut kita org lakukan..contohnye..tak perlu la cerita..buat malu jer..biasa la muda-muda,mane kenal erti betul salah ni..hehehe

okla..this would be the last post about this..oh ade satu lagi gambar..surat ni,diberi masa my birthday..di beri oleh 'adik-adik angkat'...okla..daa

No comments: