July 8, 2008

watak movie anda

post kali ni adalah berkenaan dgn kawan-kawan aku yang duduk satu course ni..

kenapa nk buat pasal dia org?ntah la..terasa jer..dapat idea ni masa balik rumah tadi..

ok..post kali ni adalah character kawan-kawan aku yg aku bleh relate kepada character movie-movie yang pernah aku tengok setakat ni,relation ni berdasarkan perangai dia org ok?..sorry la kalo ade yang terasa...ini sekadar suka-suka dan tidak berniat menyakitkan hati sesapa..

tapi untuk tontonan umum,aku akan letak character movie untuk aku juga..

aku bleh di potretkan sebagai shrek ataupun sullivan dalam monster inc.
kenapa seswai?sebab fizikal..ahahaha..tak la..sebab dia org ni monster..try figure it out!


fidzilah..aku bleh pikir satu watak je..dorothy dalam finding nemo..muahahaha..watak ni mmg seswai..blur..slow..selalu lupa2..lawak yg tak masuk akal..cakap tak henti-henti..hehe


niza..aku bleh relate kepada watak maria dalam the sound of music.
kenapa?sebab dia suka menyanyi and happy go lucky je dalam kelas..tapi dia also jenis yg tegas dalam certain area..


seri akan aku relate kepada watak nicole dalam crazy/beautiful
nama movie ni je dah menerangkan segalanya..hahahaha


biha akan diberi watak pepper dalam iron man
biha mmg seswai kalo diberi watak ni..pembantu yang setia,dalam senyap-senyap suka kat bos dia..hehe..and selalu risau psl bos dia..heeee


fina aku akan beri watak vanida dalam cerita sepi..hihi..sebabnya?dalam cerita tu vee ni sgt sempurna..lawa,ada kerjaya,hidup yang bahagia..sampai la dia keliru dalam perasaan dia,sampai la dia jujur dgn perasaan dia and plih afdlin!..i can see a lot of fina in her..


jaja plak watak joy dalam what happen in vegas
yg ni mmg saja cari pasal dgn jaja..hehehe..joy ni still sayang si dia walaupun dah berpisah and sgt obses dgn duit..tp actually dia sgt baik ati!

aysha plak watak oliver dalam little miss sunshine..sebabnye..dia tak kisah dgn ape org ckp,and dia akan buat ape yg dia love..walaupun watak innocent ni tak patut di potretkan kepada sorang seperti aysha..hahaha

jgn marah!sekadar padangan jujur aku jer..

3 comments:

Breathing.In.Luxembourg said...

how about me, which watak from which movie?

Haniff said...

hahaha..u nk juga ke?

Breathing.In.Luxembourg said...

nak of course but tak yah la buat entry just tell me..privately hushh hushhh hehe