April 26, 2009

2 benda best dah sampai

orait..aku dah janji nak letak 2 benda baru dalam ni kan?

so satu benda baru tu adalah Plasma TV 42 inch dari panasonic..


dan satu lagi adalah camcorder dari Panasonic..


sebenarnya tak terfikir pun nak beli benda ni..tapi ari rabu lepas, aku cakap la kat ayah aku..kan best kalo ade camcorder..pastu dia call ari khamis tu cakap dia nak beli TV Plasma sebab dapat camcorder free..hahahaha..salah aku ke?tak kan?hehehe

okla..itu saje..now im ready utk pusing-pusing malaysia..eh silap-silap..pusing-pusing KL dulu~

ada sape-sape nak follow?

2 comments:

affanazami said...

ayah kau kool! bile nak invite aku dtg umah menonton GHOST season 2 dpn tv plasma kau?

p/s-tv ini ade semcm slot sd/mmc card gak ke ek?

Haniff said...

MEMANG SGT COOL~!

a'a memang ade slot utk kad pun..SANGAT BEST~!

and kenapa aku kena ajak ko?hehehhe