August 12, 2009

drama sebabak

so..dalam beberapa hari ni macam-macam perkara yang terjadi..lebih-lebih lagi dengan FESKUM yang tengah berlansung nie....

perkara-perkara yang kelakar tentulah disedekahkan oleh rakan kita Fidz, Aysha plak dengan perangai mengutuk dan mencaci yang power disertakan dengan mulut laser Farid yang tak juga insaf lepas batuk 2 minggu dan kasih sayang Jaja yang tak berbelah bagi antara kami (pergh!)

Biha mane?dia 2 ari ilang kena pegi camping sebab lecturer tu bz weekend so kena pegi sana Isnin or Selasa, best la camping tu..6 laki..36 perempuan..I LIKE...hahahahaha...ok cukup!

FESKUM yang berlansung mesti dalam keadaan yang PANAS yang AMAT...Malaysia kan memang panas?wat do u expect?SALJI?! so macam malas actually nk pegi merayap ke sana...tapi kedai makan yg lain tutup..kedai sahur pun tutup..tu je la tempat yang ada(alasan je lebih)

isnin lepas, mulut Aysha tak abis-abis mengutuk..so aku cadangkan dia buat list dalam satu hari berapa ramai and sape mangsa kutukan dia...bile dia abis compile and takde idea untuk blog dia, bleh la dia tunjuk list tu...bagus tak idea nie?(>__<)

dan secara officialnye selasa lepas, Jaja digelar "SENGET" oleh Ketua Jabatan sendiri Dr.Azman....HAHAHAHAHA...alasan digelar sebegitu? mulut Jaja ni gatal sangat pegi kutuk keta doktor..sape suruh...

oh dan memandangkan kelas ganti Dr.Azhar utk malam-malam dah start..kitaorang pun pasrah pergi ke kelas...kelas yang paling best tentulah semalam, bile Fidz melafazkan AYAT-AYAT CINTA kat Farid, dan Farid membalas dengan membuat bentuk LOVE " " ke FIDZ (ape ke geli sangat ayat aku nie?) tak pasal-pasal la si Fidz ni blushing plak..hahahahaha! abis merah pipi dia...SUMPAH TAK TIPU NIE

selain dari tu, Jaja terus hidup dalam fantasi di mana sekarang dia berangan dia Norjuma versi jabatan geologi...tak tau la dari mane dia dapat idea yg dia macam Norjuma tu...tapi lepas je dia ckp tu, mulut Farid bagaikan senapang yg loaded dengan peluru hidup terus mengfire sampai abis peluru...sian Jaja...

and for the 1st time Jaja order Nasi Goreng Biasa jer untuk dinner tadi...1st time ni..dia yang cakap..bukan aku..sebabnye?dia takde duit..bukan dia jer...kita orang semua takde duit...ni la kesan extend study..HAISH (T_________________T)

okla..aku akhiri dengan satu pengumuman...KEPADA SESAPE YANG TAK HANTAR LAGI TESIS TU CEPAT LA MANGKUK OI!!! KITA ORANG NAK DUIT LA!!!!!

No comments: