August 22, 2009

Yusuff Taiyoob...

salam ramadhan...abis la 30 hari aku start blog macam nie..hahaha..saje je nie..1st day puasa kan?

so aku nak letak gambar kat sini, tadi aku berbuka dengan kurma yang paling orang kenali...Yusuf Taiyoob~

rupanya mahal gak kurma ni..ayah aku beli kat tesco RM13, ada orang kat bazaar rumah aku ni jual RM15..takpe la..cari untung, yang aku tak tahan..bleh plak dia gebang ayah aku..cakap harga biasa RM17!!penipu je..mane nak berkat berniaga macam tu?


oh ye..ingat tak pasal post Drama Sebabak dulu?aku ada cakap yang Fidz dengan Farid tulis love letter kan?aku lupa aku ada bukti gambar dalam iPhone aku..aku nak letak gak kat sini...

ini tak tipu..betul-betul nie..sweet kan?notice the scratch 1 2 3?Fidz salah tulis tu...

okla...asalammualaikum!

No comments: