August 15, 2009

konvo mereka

penat la malam nie...petang tadi selesai la majlis konvokesyen budak-budak nie...aku ada beberapa gambar yang akan di masukkan dalam blog aku nie..malas nak cakap banyak..aku akan letak caption sekali pasal gambar-gambar kt sini..enjoy it..remaining photos ada diletak dalam FB aku ok?

oh and CONGRATS AGAIN~!!

ok..fina mane?cepat teka...

congrats~!!oh ye...try cari Aisar plak..Aisar mane?hehehe

galak giler dah grad nie..hahahaha

eh eh..manja depan aku plak...

Aisar = terlalu tinggi

sasa and afiq, 2 senior yg grad tahun ni

ben tak abis-abis dengan telefon dia..ramai betul wish congrats kat dia

eja menyendeng kat farid, fidz menyendeng kat mukhlis..BAGUS!

saje letak gambar fad~

3 laki macho...1 hot...hehehe

ex-roomates

ex-roomates dengan pasangan masing-masing... (^__^)

okla..that's all..ingat...remaining pics ada dalam FB aku..daaa~

No comments: