August 18, 2009

fun with the unemployed..

by now everyone mesti dah tau pasal konvo budak-budak ni...dan Isnin(semalam) lepas, dia orang buat satu lagi photoshoot..sebab last time tak dapat tangkap gambar ramai-ramai...

plan pukul 10, tapi macam biasa la..Eja dengan makeup dia mesti la sampai pukul 11 punye..hahahahaha

semua pics yang aku letak dalam ni dah di edit, yang belum edit ada kat dalam FB aku, yang lain plak aku taknak letak sebab banyak sangat...ok?

so the plan was to take pics everywhere in UM..ok..bukan la everywhere...tempat yang menarik jer..1st, pegi department, lepas tu depan DTC..last sekali gate UM, and lepas tu kita orang pegi makan kat Secret Recipe..

malas nak tulis banyak-banyak..here are a few pics yang aku dh editkan...for more, leh ke FB aku..click on the pics for bigger view ok?


last words for them...good luck in the future!

3 comments:

SYARAFINA said...

thanx anep!! ahahahha, tajuk kau aku suke!!! mmg unemployed ok, sadis!

Haniff said...

hahahaha..sadis kan?

affanazami said...

cantek gamba2 ko amek. unemployed pun at least grad on time. oops