June 23, 2008

leap of faith




post ni bagus kalo tengok dengan video klip baru dari Faizal Tahir..Sampai Syurga

ok post ni berkenaan dengan orang-orang macam aku ni yang dulu pernah selalu berkata.."aku pasti dia untukku,dan untuk itu aku akan tunggu..sampai akhir hayat ku"..wah!hahahaha

aku tak sangka aku ni jiwang gak(actually aku sedar pun)..tapi ayat macam kat atas,atau yang serupa dengan kat atas tu seringkali aku dengar(bukan kata hati aku)..tapi kawan-kawan dan orang sekeliling aku..contoh lagu kat atas tu..

aku ade satu prinsip dalam jatuh cinta kat seseorang yang kita tak tahu isi hati dia,"better try than regret later"..ape maksudnya?senang citer,kalo suka kat seseorang tu and tak tau ape perasaan dia towards kita,just ask her/him..lebih baik kita tahu isi hati dia,dari terus tertunggu,tanpa terus mengetahui

memang ramai yang takut akan kritikan dan kutukan,tapi itu semua dugaan,kalau kita betul-betul nak bercinta,kita kenalah berkorban dan berani ambil risiko..baru thrill skit life kita..

takkan korang taknak tau ape dalam lautan biru?ape yang ada kat hujung langit atas kita?mesti kita nak tau kan?so kita kena take 1 brave step towards what we believe..

post kali ni pun ditujukan kat semua pembaca setia aku..

akhir kata

HIDUPLAH DENGAN PERASAAN INGIN TAHU,DAN JANGAN TERUS TERTUNGGU-TUNGGU DALAM GELAP,INGATLAH HIDUP INI HANYA SEKALI,JANGAN TERUS TIDUR DALAM GELAP,BANGUN DAN HADAPI DENGAN BERANI,SAMBIL TERSENYUM MELIHAT HARI BARU

No comments: