December 25, 2008

tag oleh seri

Syarat dan peraturan:
  1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
  2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
  3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.
  4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

***

Fakta

1. panggilan saya anip..nama penuh saya mohd haniff bin mahmood

2. saya sangat besar..seperti BAPAK orang....(disahkan benar oleh 3 atau 10 orang kawan saya)

3. kena siapkan birthday kad asyha dalam masa 2 ari...sempatkah?

4. layan semua jenis cerita..dari hantu ke komedi ke romantik ke logik dan tidak logik..malah saya ada lebih 80 Gig movie dalam harddisk saya...

5. sangat sangat sangat sangat pentingkan duit..hahaha

Perangai tak senonoh

6. suka usha aweks

7. suka flirt dgn sesape awek yg dijumpai

8. suke memboros tanpa sebab

9. suka mandi lelama...saje suka air..

10. kadang-kadang bila mengutuk tu tak ingat akhirat..hehe

Hala tuju hidup

11. kerja

12. banyak duit

13. untuk beli kereta-kereta idaman

14. dan rumah idaman yang direka sendiri

15. so kena rajin kerja and banyakkan duit poket nie~!

16. tak bleh malas-malas lagi..


16 orang malang seterusnya

tak cukup nak buat 16 orang...

ni antara yang "bertuah"

1. aneesa

2. sheeda

3. ili

4. farhanah

5. sesiapa sahaja

2 comments:

Starbright said...

Anip takyah la rushing buat card siap on the 29th. Jumpe kat cls kot 1st day. :)

Dalam hati : WEEEEEEEEEEEEE!

Haniff said...

hahaha...mmg tak rushing..

main ingredients dah ada(mcm memasak plak)
1.manila card
2.gunting
3.gam
4.kertas warna..

now for some inspiration je..hahaha