March 24, 2009

Hari ini mereka semua comel.

Especially Aysha. Termasuk lah Feena, Jaja, Ben, dan semua yang lain. Aku sorang je tak comel hari ni. Kenapa ek?

Aku ada lagu best hari ni. Tajuk dia What What In The Butt. Cuba korang search dalam Youtube. Gile sedap. Kalah lagu Faizal Tahir. Lagu dia memang tak sedap lah. Dengan Farawahida tu. Rambut die jelik betul time AJL kan. Kenapa eh aku letak lirik lagu tu dalam blog aku?

Kitorang ada class lepas ni. Aku kenyang. Tapi macam biasa, aku nak makan lagi. Tak cukup la setakat KENYANG je kan. Kene la kenyang membuak-buak.

Aku selalu kene buli diorang. Aysha selalu panggil nama aku time kelas. Lepas tu nyanyi Arigato. Tapi aku redha. Sebab diorang comel. So aku biarkan diorang buat ape je diorang nak.

Okay.

Hari ni Aysha comel.

14 comments:

affanazami said...

ini kau ke yg menulis ni. mcm bukan kau je

Haniff said...

memang bkn aku pun~

bdk2 ni masuk laptop aku tadi..dan mengada menulis2..

haish~ biarlah..mls nk layan~

Haniff said...

ah ye..penulisnya adalah yg nama last sekali dalam post nie~

yg PERASAN COMEL TU~

farid said...

hahahahahhahahahahahahahahaha. aysha memang macam harammmmmm

Haniff said...

tak bertempat plak tu~!

dah takde blog sendirik ke aysha?hehe

Starbright said...

WAH TERIMA KASIH ANIP AKU TERHARUUU!!!!!!

Haniff said...

eeee TAK MALUUUUUU~ PERASAN SUNGGUH KO EH?

affanazami said...

see! aku kenal gaya tulisan kau. terer tak aku? lalala. dan ini bermakna aku kawan yang baek

Haniff said...

obvious kot~ aku tak gile nk cakap orang lain comel..

pape pun ko kwn yg baek la~

affanazami said...

only ovious to people who befren wit u! anyway!

ELISE dah "released!!!"

heppyyyyy

Haniff said...

hahaha..ok2..

eh betul la pakcik tu ckp..mmg ari selasa kua..HEBAT~!

SYARAFINA said...

hahahaha..aku baru bace..aku memang comel! aysha, ko pon memang comel! hihih

Haniff said...

korang PERASAN COMEL~

affanazami said...

hey hey!! feena memg comel!