June 27, 2009

10%

awal-awal pagi dah nak merapu..menganggu hidup korang jer..tapi aku tau..korang suka baca blog aku..WAH!

sebenarnya nak letak sedikit update kat sini, semalam aku dengan ayah TERCINTA(kena tulis ni..nanti korang faham) pegi la Low Yat..can u guess why?ada kena mengena dengan harddisk yang JAHANAM tu..hehe

ayah aku cakap dia nak pegi Low Yat beli external harddisk baru dengan harddisk PC baru..aku macam suka..sebab tu aku sayang ayah aku lebih..hahahaha..mengada plak

external harddisk baru aku ni..2 kali ganda size dari yang rosak dulu..yang rosak tu 160GB jer(JER?!) yang baru nie..300GB! hahahaha..aku macam kagum! 2 kali ganda movie leh isi dalam tu..abis jahanam lagi la harddisk tu esok2..hehe

nama jenama harddisk tu BUFFALO..a weird name don't you think?it doesnt sound high tech at all..but who cares..asal berguna, bergerak, berjaya(huh?) aku layan jer..plus..ni external yang paling murah..ape kisah kan?


on to another thing, kan aku cakap harddisk computer aku dah fried..hancur kan?so aku download la balik lagu-lagu yang pernah menduduki carta di dalam PC aku..tapi lagu-lagu baru ni memang takkan sama la macam dalam PC tu..

erm..if I were to compare from the PC to my laptop, dulu lagu-lagu dalam PC ada about 2500++ including english, melayu, nasyid, raya..sume la yang korang leh fikir..so 2500++ tu agak banyak la..but now, in my laptop, there's only 200++ so..its a fraction..about 10% jer yang ada skrang..

hmm..pengumpulan lagu-lagu tu dibuat sejak dari zaman matriks lagi..maybe i need that same amount of time untuk dapat balik 2500++ tu...nah~ not really..it would probably take about 2, 3 months kalo aku rajin..kalo tak maybe up to 6 months...the internet is my resource..

oh ye..im downloading Windows 7 now, since the PC is going to go on an upgrade..better try something new..will tell all the details later..

p/s: told you something good will come out of all this unfortunate events..

2 comments:

affanazami said...

pagi2 dah berlagak! menyampah! hahaha

n ye, aku suke bace entri2 berlagak ko

Haniff said...

wah!! aku pun suka dengan entry berlagak aku(tak pasal2)hahaha