June 1, 2009

aku buat ni harini

so hari ini aku keluar berjalan-jalan..well sebenarnya lebih kepada bershopping-shopping..parents aku dengan 2 orang raksasa kembar tu balik KB..so ibu aku bagi aku voucher Parkson untuk bershopping sakan sebab voucher tu luput this june 5th..hahahaha

i bought myself 2 new shirts..takde idea la nak beli ape..seluar dah ada..kasut tak perlu..so beli je la baju...

lepas aku abis shopping tu..aku decide nak pusing sg.wang..sebab dulu aku tak pernah ambik peduli nak pusing-pusing..banyak juga yang aku tak tau pasal sg.wang ni..

for instance..aku tak tau yang sg.wang ade metrojaya..ada MPH and ade food court..ye serius ni aku tak tau..either they all new there or im the one that doesnt go out much..hahaha

tapi all of those aku jumpa kat kawasan sg.wang yang orang kurang pergi..kawasan yang sebelah macam bazaar tu..macam-macam ade jual kat situ..and ade kedai jual fresh flowers gak kat situ..so pada sape-sape nak fresh flowers bleh la pegi situ..

so after pusing-pusing tu..balik la..penat shopping nie..

kedai MPH kat sg.wang

Metrojaya yang tak ramai orang..maybe ramai tak tau kot?

macam SOGO pun ada gak..tapi ni kat sg.wang..macam bazaar..

kedai yang jual fresh flowers...beside kedai yang jual fresh fruits..


2 comments:

affanazami said...

MAY 5th?????????????????

Sengal! Kau jgn nak betolkan kat entri tu!

Haniff said...

hohoho..dah betulkan