May 31, 2009

the reason for fidz...

ok..so seperti yang diketahui umum..hari ini saya dan fidzilah bersama mukhlis telah mengadakan satu lagi fieldwork fidz<--skema

unlike the previous fieldwork, this time we have a plan..or fidz had a plan but it totally change when we can't find what we are looking for..

kali ni fidz takde panjat-panjat lagi..tapi kali ni teruk gak la fidz kena buli dengan MUKHLIS..ye tuan-tuan dan puan-puan..MUKHLIS je yang buli fidz..aku tak buat pape pun..aku just tolong lihat mukhlis buli fidz..(ok fine..aku bohong..aku pun buli fidz juga..sheesh)

and this time fidz did most of her work..its not like she didnt do her work the last time, but she did little compare to what mukhlis did the first fieldwork..kan fidz?hehe

the fieldwork start as usual..late..but it ended up early since all the important area has been covered..the fieldwork ended really well actually..though you've got to be there to see mukhlis bullying fidz..there are time i felt sorry for her..but most of the time..suka rasanya fidz kena buli..hahahaha

oh and kita orang dah tau sebabnya KENAPA FIDZ KADANG-KADANG AGAK LAMPI DAN BLUR..after 3 years kawan dengan fidz..akhirnya aku dengan mukhlis dah faham kenapa akhirnya..perkara ni disedari tika dalam perjalanan pulang ke KL..

sebabnya-->kita semua pernah suspect ada masalah dengan otak fidz kan?bukan serius pun..tapi kadang-kadang dia tiba-tiba blur dan lampi...aku rasa ade masalah kurang oksigen dekat otak dia..aku tak tau la kenapa..mula-mula fikir..maybe masa baby dia terjatuh ke..hehehe..tapi rupa-rupanya bukan..sebenarnya..fidz ni suka tidur dengan bantal atas muka..dari kecik jugak la..that is why oksigen kurang masuk otak..eventually affect the brain..wah cakap macam doktor bagai..tapi..what possible explanation can there be?hehehe

so fidz..rahsia ko dah terbongkar..after 3 years berkawan..akhirnya..aku faham kenapa ko macam tu..i can now die peacefully..hahahahaha

okla..here are some photos and videos..takde video best kali ni..sebab fidz buat kerja..hehehe

hah..korang ingat lagi tak tempat ni masa 2nd year fieldwork..pebble orientation..taman setia jaya?seri jaya?ntah tak ingat..tapi ni part budak laki punye..yang dr.is menjerit...
"oooooiiii...belum abis lagi laaaaa~!!!"

pebble orientation tu..tapi part budak-budak perempuan..

cool looking tree kan?



fidz actually doin her job...hebat kan?ketuk ketuk!


kawasan pebble orientation..bring back memories kan?hehe



mula-mula kerja..tiba-tiba posing plak..hahaha..

2 comments:

affanazami said...

part ko bley mati peacefully tue aku paling suke. muahahhaa.

neway, pokok yg cool tu bersepah kat kmpg aku! lambang kekayaan tue pokok tu. Palas Kipas ke ape ntah namenye. aku g kat nurseri umah aku, besar cenggitu harga beribu. babi je pokok je padahal.

i hate enviroment. it is so expensiv.

Haniff said...

beribu?!!patut pun..area tu orang kaya je duduk..umah besar2..keta mahal2..ish..nak satu gak la..affan ko carikan biji dia satu..nak tanam kat umah aku la satu...ok?