May 6, 2009

short updates

lama rasa tak berceloteh dalam nie..hahahahaha

okla..so a short update..bagi sesiapa yang tak tau..my exam dah abis..but im not in the mood to celebrate yet..sebab akan ada last viva, untuk tesis..preparing my self,mentally, for the abuse i will have to endure..hehehe

i have last dinner with my batch..which im looking forward to..bkn sebab ape..saje terasa macam susah nak jumpa dah pasni..MELAINKAN kalo ade kawan-kawan aku yang dah nak kawin~!jangan lupa jemput aku~

ape lagi?oh ye..sekarang dah abis exam..aku tgh menjahanamkan laptop aku dengan game-game yang sumpah BEST~! hahahahaha..movies tetap terus download..aku akan terus download..sampai aku rasa aku dah puas tgh movie(macam tak mungkin kot)

memandangkan cuti dah bermula..aku taknak keja..sebab aku rasa ku perlukan masa rehat yang ada sebelum pegi "perang" balik..ade gak kawan-kawan aku yang pegi bekerja..ada yang pergi berholiday..tapi aku?tak plan ape2..i let my life flow as it is..hehehe

okla..itu saje..esok aku tulis pasal benda lain plak..later~

2 comments:

affanazami said...

ko bukan "tanak bekerja"
ko takleh keje lagi!

since we both know.. kau.. TAK HABES lagi blaja kan?

evil laugh

Haniff said...

la..bkn kerja dgn PETRONAS..keja part time ler..ape la