May 30, 2009

before esok

sedikit update..saje tiba-tiba terasa nak tulis gak..esok aku pegi lagi field fidz..malas la plak rasa nak ambik dia..tapi sebab ari ahad lrt putra ada upgrade sampai 10 pagi..so kalo tak ambik kang susah plak anak orang..

oh ye..terasa nak belajar foreign language time cuti ni..nk belajar perancis la..sape leh ajar eh?ili u tolong ajar..hehehe..ape lagi bahasa yang bunyi agak-agak seksi?italy?spain?

so other than that..my weeks is same all same all..but ive got to watched several movies..yang tak kua lagi kat cinema..yes..i know..its kinda illegal...but hei..you all took it from me..and don't tell me you guys tak beli kat pasar malam sana..yes im talking about you fina..hahahaha..pandai nak cakap buruk pasal aku..sama je la kita..hehe...plus its free..and ive got to see it waaaay earlier than you guys..so SHUT UP!hahaha..at least aku tak beli cd local yang cetak rompak..aku kayakan anak bangsa sendiri takpe..

itu je la..tak tau lagi nak membebel ape..esok aku update pasal fieldwork ke-2 fidz..

2 comments:

affanazami said...

aku tak sentap stement kau! hahaha.
nanti fidz bace ko tulis tu, die ingat ko tak ikhlas nak amek dia! mentang2 ade rondot yg asek rosak n saga kaler pelik tu! lalalala

Haniff said...

hahaha..memang aku tak ikhlas pun~