May 14, 2009

more of this

so ape aku buat hari ni?aku ade kerja sebenarnya

ayah aku suruh aku anta kereta Rondo pergi service..asyik rosak jer..benci pun ada gak...dah la kereta baru, tapi asyik-asyik rosak..Rondo..ko jgn sampai aku pujuk ayah aku jual ko..hahahahaha

gambar KIA services..kat setapak..

tak la jauh sangat..dekat dengan rumah shasha pun..oh ye..aku baru perasan, kat area situ je ade dua Old Town..kalau jauh-jauh takpe lagi..tak..ni dekat-dekat..sah la bisnes laku sampai nak buat satu lagi kedai dekat-dekat situ kan?

oh ye..here are some pictures which i seem to have forgot to post here..

hah..perkenalkan..jaja dengan aisar..kalo yang tak tau..dia orang ni cousin..WALAUPUN dia orang baru tau yang dia orang ni cousin masa masuk dalam course yang sama ni kan...dapat dilihat dari gambar..perbezaan kedua-dua orang ini..sorang sangat SUPER CERIA+SUPER COMEL dan seorang lagi SUPER ANNOYING(especially to farid) hehehehe...

ni sebenarnya dah lama dah gambar ni..ambik time Sushi King ada promotion..tu bkn aku sorang ok?tu makanan untuk 5 orang(aku,jaja,aisar,biha,seri)..tapi actually ade 2 tower..satu lagi tak siap lagi..masa tu dia dah kira-kira..malas nak kelam kabut

hah..ni gambar best..tesis jaja..apa yang best?tgk la format kat muka depan..tiga-tiga copies ni lain-lain..BAGUS jaja BAGUS!!

aku macam tak faham kenapa aku tangkap gambar ni..oh ye..sebab dia org suruh..watever la..ni biha dgn fid..prior to the photoshoot dpn DTC..ada gaya model?

ok..ni 2nd unofficial photoshoot depan DTC..annoying gile aku tgk korang semua..hahahaha..jap..FARID KO TGH BUAT APE?!

later..PEACE!

2 comments:

affanazami said...

Rondo byk buat hal? baru beli dah buat hal? ko berat sgt kot anep. lalala. jahatnye aku.

p/s- knape 3 tesis muke berbeza

Haniff said...

that would be the reason, if im using it 24 jam kn?hehehehe

kenapa 3 muka tesis tu berbeza?ntah..tuan punya tesis pun tak tau kenapa..hahahaha