May 8, 2009

something abnormal

aku nak cite apa aku buat arini..ape aku buat?well semalam aku berborak dengan Biha thru YM..byk la berborak..tapi ade satu part ni aku nak emphasize..

ceritanye tentang ambil risiko..or taking chances~

selalu dengar aku cakap macam ni kan?

"better do it than having to regret later for not doin it"

aku cakap la..buat perkara yang luar dari perkara yang biasa kita buat..contohnye..takyah mandi satu ari..hahaha..or..makan sarapan macam makan malam...biar kenyang sampai terasa nak pecah perut..or bangun satu ari tu..dan tanpa plan pegi la bercuti dengan kawan-kawan or sorang-sorang..

so having said that..hari ni..awal pagi bile bangun je aku terfikir..aku nak keluar la..keluar takde plan..saje berjalan-jalan..mane aku pergi?pusing-pusing kat area Imbi..buang masa kan?hahaha..

tapi itulah namanya tak di plan kan?

sambil kua berjalan tu aku berhenti kedai 7 Eleven beli Slurpee..pergh mengidam gile~!dah la 7 Eleven kat umah ni asyik rosak je mesin slurpee tu...buat sakit ati jer..


masa keluar tu pun aku jumpa Timbalan Perdana Menteri..dia merasmikan pesta Kokoa..walaupun korang tak minat..tapi saje nak bagitau..

ape lagi?oh ye..aku nak pegi kedai Krispy Kreme, tapi teringat janji dengan seseorang(ye kau Affan~!) kata nak kua makan donut sama-sama..haish..sanggup ni tahan godaan..hahahaha


okla..

so ape yang aku nak cakap nie..try buat something out of mind, something not normal to you..it might be the best day of your life..PEACE~!

No comments: