May 27, 2009

....like a woman buying new shoes

"a man buying a new iphone cover, is like...a woman buying new shoes"

hahahaha..kenapa aku cakap macam tu?sebab tadi aku pergi beli cover baru untuk iphone aku..dan aku terfikir la..aku tak perlukan pun cover iphone..tapi aku nak kena ada..kira macam ayat kat atas tu..

a woman buy new shoes, walaupun kasut yang tengah di pakai masih elok..tabah..cantik..lawa..bleh tahan lagi 2, 3 bulan la..tapi they need new one because..well just because..hehehe...and this go to those yang tuka-tuka kasut lepas 2, 3 minggu..so bukan semua la wanita seperti ini ok?

bukan nak jadi gender bias or anything..jangan salah faham..aku pun macam those women..aku pun akan tukar-tukar cover iphone aku nie..not because i need to..just because i want to..no reason what-so-ever..

okla..tu jer..

cover iphone yang baru

4 comments:

affanazami said...

ko punye cover iphone cantek. tp ayat ko menyampah. it supposed to be like tis,

"An Anep buying a new iphone cover, is like...a woman buying new shoes"

TQ

(tiada unsur dengki di sini)

Haniff said...

mane leh "an anep"...salah la ayat tu nnt,mcm anep tu sejenis benda plak..ape la..

ko dah ckp cover tu cantik cukup la..hehe

affanazami said...

dulik ape aku. memg ENGKAU je. bukan semua laki ada iphone. geledik!

Haniff said...

salah ayat ko tu..patut letak..

"aku bukan ade iphone" hahahahaha