May 17, 2009

Juara AF 7


so korang tengok tak AF final malam semalam?some do..some don't..

kepada yang tak tau..or taknak ambik tau..Hafiz juara AF 7 kali nie..YEA!! hehehe..aku bukan sokong students AF ni pun..cuma aku suka tengok realiti show..

rupa-rupanya ramai gak yang taknak aril menang kan?benci sangat ke tengok aril tu?memang dia ego, poyo, menyampah, mengada..tapi i think that's his better trait..i think every entertainer kena ada benda tu..with a lot of humility of course..kita pun manusia sama jer..hehe

apa-apa pun..aku nak komen malam tadi..aku nak komen lagu-lagu baru dari pelajar je..aku rasa kecuali Yazid la..lagu-lagu pelajar lain semua macam BOSAN jer..memang tak patut masuk radio la..sebab orang takkan ingat pun..especially lagu si aril tu..ntah hape-hape..tak faham lansung lagu tu..tapi tak leh salahkan dia gak..yang pilih lagu bukan dia pun..most of the blame go to the people yang memilih lagu-lagu tu..

Yazid punye lagu baru sedap berbanding lagu-lagu student lain..sebab its catchy..its young..its easy listening..

overall the nite was ok..tapi mostly diselamatkan by other performers macam Stacy..stacy malam tu sangat gempak..kalo ada video kat youtube, korang pegi tengok..

okla..itu aja.. peace

4 comments:

affanazami said...

aku setuju yg yazid dapat lagu best. tp si aril punye lagu pun very inovatif. aku sgt suke lirik lagu aril. maybe sebab ia agak singkat, payah nak dihayati. but it fresh. lagu hafiz pun best. smtg new. lagu lagi 2 org tu, forgettable. lalalala

Haniff said...

aril punye lagu best?tolong la..lirik tak faham..muzik ntah ape-ape..sori la affan..aku memang tak minat..hahaha

a song is all bout the music and lyrics...for me la

affanazami said...

aku tak cakap best pun! aku cakap inovatif n fresh! kau ni. of course a song is about music n lyrics.

the lyrics is fun.

Haniff said...

hahaha..aku tak faham la lirik lagu si aril..yg aku faham..lagu tu psl breakup la..cinta perempuan tu toksik la..tu jer