May 15, 2009

watching tv not in tv

ok memandangkan aku ada banyak masa lapang(BANYAK LA SANGAT) and since heroes pun dah abis this season, so aku decide nak cari la tv series yang lain..untuk menghabiskan masa...

antara tv series yang terlibat..hehe..adalah..Supernatural Season 3 and 4 dan Smallville Season 6, 7 dan 8..


takde la banyak sangat..dalam 1 minggu aku dapat la episod-episod semua tu..

ingat nak ambik series LOST skali..tapi aku macam dah lost dgn series tv tu..so aku malas la nk pickup balik..pening jer..

selain tu ape lagi aku akan buat dalam waktu bercuti ni?ntah la...takde plan lagi..tapi..plan mesti selalu tak jadi..so baik takyah plan..kita..go with the flow

oh ye..probably esok pegi mid valley dengan adik-adik..pegi backyard monster kat mid valley exhibition..sape-sape mau join?meh la..


No comments: