June 8, 2009

kenapa fidz comel dalam gambar nie?

a short update now..

sabtu lepas pegi Cheng Ho..kedai Amy Search tu..makanan memang sedap..tak tau la plak order ape..sebab parents je yang order..tapi the seafood is tip top..memang kena rasa...makanan lain pun ok..cuma dah biasa rasa la..tomyan dia still perlu improvement, sebab aku pernah rasa tomyam yang jauh lebih sedap..

here are some pictures..


lepas tu tengah hari tadi pegi jabatan jumpa budak-budak yang buat tesis semester nie...sume bz jer..sian pun ada..actually pegi sana nak jumpa fidz..sian dia dok citer yang dia kena tinggal dgn kakak dia, so kena dinner sorang-sorang...pastu dia citer lagi yang rumah dia blackout la..aduhai..sedih..

bawak kembar tu sebab dia orang tengah cuti skola..saje mengada nak bawak kua..lagipun dia orang dah lama nak makan Old Town lagi..

bawah ni ada gambar..kena letak gambar fidz, sbb biha kata dia rindu kat fidz, hehehe...tp kenapa dia nampak comel dalam gambar nie?hmmmm?


oh ye..on a side note..daftar subjek baru je mula pagi tadi...aku takyah daftar banyak pun..tapi aku still tak ambik ko-k lagi..tapi ramai kawan-kawan aku yang ambik membina karisma, aku punye la malas..kalo setakat pegi camping redah lumpur 1 ari, pastu ade persembahan..terbina ke karisma tu?hahahaha...lagipun..aku membesar kat skola dengan bercamping jer..malas dah..

so aku decide ambik pengurusan acara, menguruskan pesta ko-k nanti..aku tak tau la nak expect ape..just hope the experience will be a great one, and hope i could use it later..

orait..tu ajer..bye

6 comments:

affanazami said...

muke adik2 ko serius nampak tortured.

Haniff said...

a'a..memang pun~ hahahahahaha...tapi tu muka kekenyangan sebenarnya

affanazami said...

hahaha. nanti bawak aku n feena makan kedai cheng ho ye.

Haniff said...

leh jer..asal korang belanja aku on jer.. XD

affanazami said...

kau lah blanje kamiii

Haniff said...

hek eleh..apsal plak?ko dgn fina yang dah grad..korang la kena belanja aku..celebrate korang dah grad..muahahaha