July 6, 2009

drama 1st day

hari ni dah start balik dah semester baru..not looking forward to it..coz yela..1st week drama akan berulang balik..hehehe

macam biasa la..pendaftaran macam cacat jer..itu tak kena la..ini tak kena la..haish..tak risau sangat pun sebenarnya...kesian kat jaja dengan farid jer..sebab dia orang kena extend 1 tahun(kalau tak dapat daftar subjek la)

anyway..selain dari tu, drama lain ari ni macam biasa..budak-budak yang buat tesis sem khas ni dah siapkan kerja dia orang, membetulkan apa yang salah...walaupun ada yang malas nak betulkan..ye EJA..aku cakap pasal ko..PEMALAS...aku tau ko tak baca blog aku..tapi aku nak tulis gak..bagi semua orang tau

ok..selain dari tu, aku dapat tau yang budak 1st year kena Haluansiswa dalam kolej jer..CELAKA TAK CELAKA? ni sebab virus babi tu la..kalo dia orang buat kat Dewan Tunku Canselor, and ada yg kena virus tu..semua plak kena kuarantin..sian plak nanti..hehehehe..tapi dia orang tak merasa memfire-fire, melawan-lawan antara kolej...

pastu, yang tak bestnye..arini takde kelas sebab budak-budak 1st year kena daftar subjek arini..haish..buat penat aku la dtg kelas awal pagi kan?sume hal-hal mendaftar pun tertangguh sebab budak-budak 1st year nie..

takde benda dah selain tu...gosip-gosip terkini semua boleh la baca dlm blog-blog orang lain hehehe..

bubye~

5 comments:

affanazami said...

ko ni satu sem je lah lagi kan

SYARAFINA said...

haaaaaaaaaa, gile tak aci!!! dalam kolej je. cett..peluh jantan tk kuar la camtu..best gile budak tahun ni..huhu..

Haniff said...

a'a..1 sem jer kalo takde aral melintang..

fina..zaman kita best kan?kena dera berlari ke DTC..hahahaha

didi_adinna said...

Ckp kat EJA, jadilah cam aku yg ter-paling sgt "rajin" buat correction thesis kt dept tuh...
Haha... 2 weeks delay kot...Hoho

Haniff said...

yes..memang..terPALING terBAIK terRAJIN sekali..aku tabik spring punye kat ko..hahahaha