July 17, 2009

yo!

ok..lama tak update...dengan sakit kepala yang masih menjadi-jadi nie..agaknya lama sangat duduk depan komputer kot..hehehe

ok-ok...dalam masa 2, 3 hari ni takde benda best pun yang berlaku..cuma pagi tadi aku dah check jadual untuk kelas Ko-K, and I ended up with Asas Seni Fotografi, kelas ni takde tangkap-tangkap gambar suka-suka ok?kelas ni belajar teori pasal cara tangkap gambar..ISO, Aperture, lighting..benda-benda macam tu...SANGAT BORING rupanya...

yang tak best kelas ni, masa pesta konvo nanti, kena buat satu pameran..yang tak bestnya..pameran tu kena buat satu potret dengan frame sekali and dengan theme yang kita pilih..which I don't mind, tapi duit perbelanjaan semua ditanggung sendiri..haish..

tapi takpe..masuk je kelas tu, mane la tau ada hikmah disebalik ke-tidak-best-an kelas tu...

selain dari tu, aku dah buat pelekat UM yang baru, kalau aku kena tahan nnt..aku saman Pejabat Keselamatan UM tu, or better yet..aku mansuhkan terus..bagi semua orang suka..muahahaha


okla..itu ajer..au revoir

5 comments:

didi_adinna said...

Apsal stiker UM yg baru nih sgt BUUUUUUURUUUUUUUUK? Agknya, 1st time nko amek stiker teros efek jd buruk! (_*_)

Haniff said...

kepala lutut ko~ ni 2nd time kot aku ambik sticker UM ni..tahun ni dia nk buat buruk..suka ati dia la..hahaha

didi_adinna said...

Eh, lutot aku lg lawa laa dr stiker UM nih... Nk tgk? Nk tgk? Nihaaa.... Muluskan? Hahaha.

Haniff said...

eeww~

Nyze 二ザ Crazee said...

best la bljr tu psl ISO n aperture semua...

aku da blaja sndiri psl tu...

V(^.^)
tp da lupa...

:Pp