July 21, 2009

hush hush

sorry lama tak update..there are nothing important pun happening around me..bunyi macam takde life plak(memang pun..)hukhuk T___T

esok nak pegi DTC la..ade pameran media...terasa nk pergi, sebab cikgu kelas KO-K suruh gi sana tengok-tengok..lagipun aku free dari 10 ke 5 ptg..nak buat ape lagi kan?

oh ye..and esok aku nak jumpa Hana..tak perlu tulis dalam ni pun..tapi dah takde benda nak tulis, plus you can make a new gossip on me(wah ni gile glamer nie..)hahahahaha..who is Hana?ala aku rasa sume pun kenal, last year aku keluar buka puasa dengan dia..aku ada tulis dalam blog nie..

oh ye..drama sticker baru UM sangat best..hahahaha..budak-budak 1st,2nd and 3rd year leh masuk UM dari gate Damansara jer..pastu kena parking kat tempat yang tertentu jer..macam celaka kan?budak-budak 4th year ke atas leh bawak keta..tapi rasanya tahun depan dah tak leh dah..hahahaha..

okla..tu jer..takde benda penting pun... I leave with video from Pussycat's Dolls' latest single HUSH HUSH




No comments: