July 19, 2009

unimportant

ok...few updates yang tak penting dalam nie..

first sekali..can you believe..MU (3) - Msia (2)...pretty weird score if you ask me..hahaha..like shelby said, "the Malaysian team does not played the best game, but they played with all their hearts"..so kira leh terima la kan?hehe

selain tu, weekend ni ada 2 awards ceremony, satu tu Shout Awards and another one is Anugerah Planet Muzik, aku tak minat sangat Shout Awards..kenapa?due to several reasons yang termaktub kepada budi bahasa aku jer..

satu, pemenang bukan juri pro pilih kan?sume undian kan?aku tak suka pemenang dari undian sangat..bukan sebab aku ni peminat orang lain, tapi aku rasa kalau bukan pro yang pilih macam mane nak letak standard satu-satu artis or shows tu kan?tapi yela..Shout Awards tu pun bagi Awards yang pelik-pelik, and this is my second reason...weird awards..girl paling hot?guy paling sexy?please la..macam undermined all the rest of the people yang got nominated, and there are a lot of other people yang layak kot~

anyway, the ceremony was awesome, persembahan meletup abis, yela..first Shout Awards..sape taknak ambik bahagian kan?semua pun berebut nak jadi presenter..nak jd artis buat show mlm tu..tak kurang juga yang cari publisiti murahan..hahahaha..may next year be better

seterusnya, Anugerah Planet Muzik..yang aku rasa agak bias sedikit..hahahahaha...kenapa aku rasa macam tu?bukan sebab yang menang tu tak layak..tapi nominees untuk setiap kategori macam berat sebelah ke negara penganjur, dalam hal ni..Indonesia la..kalo tak silap aku, almost semua kategori Indonesia menang, kalo dalam kategori tu sampai 4 dari 5 calon dari negara Indonesia, macam mane nk bertanding?

tapi..aku tak leh la salahkan pihak sana..yela..calon and pemenang di pilih juri pro..aku tak tau la kalo juri pro tu almost 100% Indonesian kan?takde plak cakap..

and satu lagi..APM tahun ni macam pelik..pengacara keluar sekejap-sekejap..aku rasa kalau bilang..leh dalam 4 kali je kot mengacara sepanjang APM..pelik tak pelik?lg satu, usually kalo dalam ceremony mcm ni, kalo u a nominee, u takkan present for the category you in right?tp dlm APM ni ada jer..aku pelik la..tak cukup presenter ke?hehehe

anyway..APM hanya best bila artis Indonesia and Siti buat persembahan..melompat-lompat orang kat sana..hehehe..yela..they all tak kenal pun artis sini..time Faizal Tahir tu menyanyi bagai nak rak atas pentas..yg penonton kt bawah tu tercengang jer..tak faham or..tak pernah dengar..

okla..itu je aku nk merepek..adios~

p/s: can't wait for class esok(lying)

p/p/s: congrats kepada scholars yang telah di interview, doa for a good news, or better yet..doa untuk dapat good news tu awal..tak perlu tunggu 1 or 2 tahun..hehehe

No comments: