July 3, 2009

Let's Hold Hand...

kalo korang tak ingat la..aku pernah tengok cerita Sinking of Japan..masa tu dengan sape ntah..tp budak-budak geologi la..tak habis-habis dalam wayang tu nak keluar teori sendiri..padahal ilmu baru seciput..hehehe

tp tu bukan reason aku tulis post nie...aku nak letak OST dari filem Sinking of Japan..dulu aku ada letak rasanya..tapi tak ingat..malas nak check..kenapa aku letak?sebab aku suka lagu dia..and aku baru je lepas tengok cerita Doreamon The Movie 2008 dengan adik aku..ada satu OST dia yang menarik untuk di dengar..so aku letak skali video dia kat sini..

tajuk lagu Sinking of Japan tu Keep Holding You, dinyanyikan oleh Sun Min featuring Kubota dan Sun Min featuring Hyesung..which one better?..lagu dari movie Doraemon tu plak Let's Hold Hand a.k.a Te Wo Tsunogou, nyanyian Ayaka..sape Ayaka?Google sendiri..


Te Wo Tsunoguo


Keep Holding You feat Kubota


Keep Holding You feat Hyesung

No comments: