January 26, 2010

bangganyaaa

tengok dia senyum tu?! menyampah aku..hahaha

ok..baju tu takde kena mengena dengan medal tu..aku pun tak tau mane dia dapat baju Cemerlang Gemilang Terbilang tu..

ahad lepas, sekolah adik aku ada buat sukan tahunan..awal gile kan?maybe sebab nak abiskan cepat-cepat tahun ni, so that boleh concentrate dalam benda lain..

aku ada dua orang adik kembar tak serupa yang sangat SANGAT lain dari segi sifat dengan perangai...

ceritanya sekarang adiknya...yang paling muda..tapi besar gedabak! memang la patut pun masuk tarik tali! hahahaha..

bangga sebab dia dapat nombor 2, dapat perak la kiranya..tapi tak kisah..sebab rumah sukan yang lawan dengan dia tu..ada sorang budak tu lagi la besar! punya la menakutkan..hehehehe

pape pun..at least ni medal pertama dia..bangga aku!

p/s: yang kakak tak menang pape..tapi bersemangat gile time sukan tu! tak faham aku~


No comments: