September 13, 2009

berbuka pula di felda


tahun ni aku berbuka lagi sekali dengan famili aku, surprisingly kat tempat yang sama, dan dianjurkan oleh company yang sama..ALAM Maritim...

buka puasa ni kat Dewan Perdana Felda, aku tak tau la kalau korang pernah pergi, tapi mesti korang pernah dengar kan? aku rasa kat Jalan Semarak...

makanan sama macam tahun lepas, cuma kali ni ada spaghetti yang sangat sedap..aku tak tipu...aku tambah dua kali...menu lain macam biasa la..kambing bakar, daging, ayam, nasi, ikan, laksa, mee sup, sup, tomyam, buah, kuih, kek coklat, kek cheese...you get the picture kan?

and another thing different tahun ni adalah kedatangan orang tahun ni..lagi ramai dari tahun lepas, sebabnya tahun lepas dia ajak verbally or thru SMS jer..kali ni dia anta kad kat jabatan ayah aku..ramai la yang datang..sampai ada yang takde meja...nasib baik kita orang datang awal...

sebelum pukul 7 lagi orang dah beratur nak ambik makanan, dasar tak ingat dunia dah tu..lapar dan nafsu menguasai diri...hahahaha..padahal aku sama gak..

so here are some pictures...

dewan perdana felda

ambik ko..berkerumum macam semut jumpa gula

2 comments:

SYARAFINA said...

aku pon pegi smalam anep.tapi ayah aku tk dapat kad, tapi uncle razak sms sndiri. seyes tk nmpak kau pon!!ko dok kt mane?aku duduk dekat dgn ina naim tak tahan.huhu

last year sikit orang sbb restricted, kene confrim reservations. tahun ni derang main ajak je semua sbb tahun lpas byk membazir on food. byk tk habis.aku tk sempat makan kambing pun.tsk tsk

Haniff said...

la..ko pun ada ke?aku duk dkat ngan kambing, bangun je kambing depan muka..hahahaha

kalo dari pintu masuk tu, aku sebelah kanan~

jap..kenapa sejak akhir2 ni ko slalu sangat jumpa artis2 ni?hahaha