September 18, 2009

last update before balik kampung

oh oh oh balik kampung..oh oh oh balik kampung..excited tak pasal-pasal..hehehe..

esok aku dah balik JB..yeay!!!kenapa excited?suka ati aku la nak excited ke taknak(leh tak macam ni?) takde sebab pun nak excited..tapi balik JB lagi best dari balik KB..sebab kat KB takde sedara mara yang rapat..kat JB ada la 2,3 aunty yang tak sabar tunggu kepulangan anak buah paling disayangi di alam semesta..AKU..HAHAHA

ok..enough..

ni post terakhir before aku balik kampung, doakan aku dan satu famili selamat tiba, dan aku doakan jugak kepada mereka yang balik esok supaya selamat tiba di kampung masing-masing..kalau panjang umur..kita sambut raya ramai-ramai...

ucapan raya tak bleh pendek-pendek, takde feel la..macam tak ikhlas..so aku listkan orang yang aku nak ucap AIDILFITRI

saya ingin mengucapkan SALAM AIDILFITRI kepada
  1. rakan-rakan rapat, pembloggers sekalian,
  2. famili-famili tiri(hehe),
  3. pengendap blog ini,
  4. yang singah sahur di sini,
  5. tak lupa juga kepada BAKAL ISTERI, BAKAL MERTUA saya walau di mana anda berada dan siapa anda semua(hehe)...
  6. mohon maaf zahir dan batin atas kebodohan, kesalahan, kesilapan, kebebalan dan kekurangan yang telah terjadi sama ada secara sengaja atau tidak..
  7. dan tidak lupa juga kepada yang kurang bernasib baik tahun ni, yang kehilangan orang tersayang, semoga tabah sentiasa,
  8. tak lupa pada yang baru kahwin, akan kahwin, baru beranak, dah beranak-pinak..moga tahun ni lebih bermakna..
  9. tak lupa juga kepada budak-budak beraya di hospital sebab hilang jari main mercun..
  10. kepada mat rempit yang bercuti at least seminggu dari merempit...
  11. salam aidilfitri juga pada mereka yang menyambut di perantauan..tak balik tahun ni balik tahun depan..
  12. terakhir sekali pada anggota-anggota keselamatan yang bertugas pada hari raya tahun nie..terima kasih sebab buat negara ini aman...

kan aku dah cakap..ucapan ni panjang..hahahaha...itu je lah..SELAMAT HARI RAYA SEMUA!

No comments: